مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-08اجتماعي

هر 7 ماه یک شهردار در فردیس تغییر کرده است


فرماندار فردیس با اشاره به اینکه ترافیک محدوده پل فردیس یکی از مهمترین معضلات ساکنان این شهرستان است، گفت: اقداماتی در راستای اصلاح هندسی این پل که در واقع در کرج واقع شده در حال انجام است و با پایان این عملیات بخشی از بار ترافیکی  این پل سبک می شود.

- ایسنا/البرز فرماندار فردیس با اشاره به اینکه ترافیک محدوده پل فردیس یکی از مهمترین معضلات ساکنان این شهرستان است، گفت: اقداماتی در راستای اصلاح هندسی این پل که در واقع در کرج واقع شده در حال انجام است و با پایان این عملیات بخشی از بار ترافیکی  این پل سبک می شود.

ابوالفضل اینانلو روز دوشنبه 20 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی سه سال و نیم اخیر، شش نفر به عنوان شهردار فردیس معرفی شدند ولی به دلایلی هیچ کدام در این صندلی ماندگار نشدند، اظهار کرد: هر چند تا کنون شورای اول فردیس تعامل و همکاری مناسبی با مجموعه حاکمیتی این شهرستان داشته ولی نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که عدم ثبات در انتخاب شهردار، پیگیری مطالبات شهروندان را برای مدت مدیدی کند و فرایند رفع مشکلات این شهرستان را با خلل مواجه کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل مناسب اعضای شورا با شهردار جدید، پیگیری مطالبات به حق مردم فردیس با جدیت بیشتری صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 7 ماه یک شهردار در فردیس تغییر کرده است

هر 7 ماه یک شهردار در فردیس تغییر کرده است