مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-08سياسي

آزادی 110 زندانی جرائم غیر عمد در مرحله دوم نذر رهایی


فرمانده سپاه فجر از آزادی 110 زندانی جرائم غیر عمد در مرحله دوم نذر رهایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی امروز در آیین گرامیداشت فرارسیدن 22 بهمن و اجرای مرحله دوم طرح نذر رهایی به میزبانی اداره کل زندان های فارس از خیرین نیک اندیش فارس برای کمک به تهیه تبلت برای دانش آموزان فارس از طریق مراجعه به سامانه توکاد دعوت کرد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 398 پروژه گروه های جهادی همزمان با دهه فجر در عرصه های مسکن محرومین، ساخت حسینیه و سایر حوزه های عام المنفعه به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز استان فارس با توزیع بیش از دو میلیون بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در سطح کشور سرآمد است، افزود: بیش از یک میلیارد تومان کمک از طریق سامانه توکاد برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده و از خیرین نیک اندیش فارس دعوت می کنیم برای کمک به تهیه تبلت برای دانش آموزان فارس به این سامانه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در قالب طرح نذر رهایی بیش از 273 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده اند، گفت: در مرحله اول 163 زندانی و امروز نیز 110 زندانی دیگر آزاد می شوند که 27 نفر از این ها از بانوان زندانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 110 زندانی جرائم غیر عمد در مرحله دوم نذر رهایی

آزادی 110 زندانی جرائم غیر عمد در مرحله دوم نذر رهایی