مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-08فرهنگي

نیازمند ایجاد ظرفیت های جدیدی در حوزه هنر قرآنی دانشگاه علمی کاربردی هستیم


داور بخش هنری جشنواره قرآن و عتر دانشگاه علمی کاربردی کشور بیان کرد: باید کارکنان، اساتید و دانشجویان را به شرکت در این جشنواره ها ترغیب کنند، - ایسنا/قم داور بخش هنری جشنواره قرآن و عتر دانشگاه علمی کاربردی کشور بیان کرد: باید کارکنان، اساتید و دانشجویان را به شرکت در این جشنواره ها ترغیب کنند، گفت: اگر بخواهیم این استقبال بیشتر شده و آثار کیفی در جشنواره دریافت شود نیاز به ظرفیت های جدید داریم یعنی حوزه اطلاع رسانی قوی تر عمل کرده و با حضور اسپانسر و حامیان جشنواره جوایز را نیز ارتقا ببخشیم.

مهندس محمد رستمی درگفت وگو با ایسنا گفت: از سال 93 دبیرخانه جشنواره در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم قرار گرفت و مسئول برگزاری جشنواره این دانشگاه است .

وی ادامه داد: این جشنواره مخصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان تمامی مراکز علمی کاربردی کشور است و شامل بخش های مختلفی مانند بخش قرآنی، ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری و سایر موضوعات است.

رستمی افزود: با توجه به ظرفیتی که مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد قم در رشته های هنری و حضور اساتید هنری داشت، بخش داوری آثار هنری جشنواره به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد قم واگذار شد که 247 اثر به داوری نهایی راه پیدا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ایجاد ظرفیت های جدیدی در حوزه هنر قرآنی دانشگاه علمی کاربردی هستیم

نیازمند ایجاد ظرفیت های جدیدی در حوزه هنر قرآنی دانشگاه علمی کاربردی هستیم