مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-08اقتصادي

خودرو45 شعبه های خود را در ایران توسعه می دهد


استارتاپ خودرو45 به عنوان اولین شرکت فروش فوری خودروهای کارکرده کارشناسی شده در تهران، در مسیر توسعه و افزایش شعب خود گام برداشته است.

خودرو45 قصد دارد در راستای گسترش خدمات خود به مشتریان، شعب خود را در سراسر کشور توسعه دهد و نقش موثری در ایجاد تعادل و شفاف سازی بازار خودروهای کارکرده داشته باشد.

این استارتاپ در طول چند سال گذشته با وجود شفاف نبودن بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده، به سریع ترین پلتفرم بازار معامله این خودرو ها تبدیل شده و امنیت و شفافیت همواره در راس ارزش های این استارتاپ قرار داشته است.

در مسیر توسعه شعبه ها خودرو45 در حال حاضر با 5 شعبه در تهران فعال است و در نظر دارد به زودی خدمات خود را به کرج، اهواز، خرم آباد، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه، قم، رشت، آمل، اراک، اردبیل، ارومیه، بابل، بوشهر، همدان، زنجان، کرمان، سمنان، قزوین، گرگان، یزد، گیلان، خراسان رضوی و فارس گسترش دهد.

خودرو45 در تمام فرآیند خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو در کنار خریداران و فروشندگان است تا با اطمینان کامل معامله صورت گیرد و در این مسیر مسئولیت تمام موارد پیش آمده را می پذیرد.

هم اکنون بیش از 120 نیروی جوان در این استارتاپ درحال فعالیت هستند و این شرکت در نظر دارد تا 3 سال آینده مراکز تخصصی خود در زمینه کارشناسی خودرو را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو45 شعبه های خود را در ایران توسعه می دهد

خودرو45 شعبه های خود را در ایران توسعه می دهد