مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-08سياسي

افتتاح سومین درمانگاه هموفیلی کشور در رشت


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر درمانگاه هموفیلی رشت پس از سال ها انتظار افتتاح شد.

- قائم مقام مدیرعامل کانون هموفیلی ایران در گیلان ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این درمانگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، اظهار کرد: افتتاح این درمانگاه آرزوی قلبی بنده و تحقق قولی است که به بیماران هموفیلی و خانواده هایشان داده بودیم.

سکینه جهان طلب با بیان اینکه درمانگاه هموفیلی رشت سومین درمانگاه تخصصی در کشور در این زمینه است افزود: زمین این ساختمان توسط مرحوم آذربانی اهدا شد و کلنگ احداث این پروژه نیز در سال 1380 به زمین خورد، اما تا سال 95 فقط اسکلت ساختمان به اتمام رسیده بود.

وی با تقدیر از همراهی خیرین در اجرای این پروژه، بیان کرد: در سال 95 بنده به عنوان قائم مقام مدیرعامل کانون هموفیلی ایران در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کردم و پس از آن تصمیم به مقاوم سازی ساختمان این درمانگاه گرفته و به لطف الهی و همراهی خیرین در سال 96 حدود 60 درصد از این پروژه اجرایی شد.

جهان طلب به نقش شهرداری رشت در روند اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: در سال 96 و با عقد قراردادی ما بین شهرداری رشت و کانون هموفیلی ایران، نخستین دستور کمک شهرداری رشت به اجرای این پروژه توسط سید محمدعلی ثابت قدم شهردار وقت رشت صادر شد و پس از روی کارآمدن شهردار فعلی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سومین درمانگاه هموفیلی کشور در رشت

افتتاح سومین درمانگاه هموفیلی کشور در رشت