مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-08اقتصادي

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور وارد ماکو شد


مرتضی بانک صبح امروز 20 بهمن ماه در بیستمین روز از دهه فجر برای بهره برداری از 3200 میلیارد ریال طرح عمرانی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو از فرودگاه بین المللی ماکو وارد این منطقه آزاد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مرتضی بانک صبح امروز 20 بهمن ماه در بیستمین روز از دهه فجر برای بهره برداری از 3200 میلیارد ریال طرح عمرانی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو از فرودگاه بین المللی ماکو وارد این منطقه آزاد شد.

همزمان با سفر دو روزه مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منطقه آزاد ماکو، پروژه های افتتاحی، 2 طرح عمرانی و توسعه ای نیز با اعتبار بالغ بر 1116 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

در این روز افتتاح بزرگراه سردار سلیمانی، افتتاح کارخانه پوشاک، افتتاح واحد تولیدی پرده، افتتاح واحد معدنی سنگ تراورتن و مرمریت سنگاب، افتتاح گاز رسانی به شهرک صنعتی، افتتاح مدرسه قره ایاق و افتتاح سالن شهید سلیمانی از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری رسیده و نیز پروژه فنس کشی محدوده منطقه، و طرح توسعه شهر بازرگان کلنگ زنی می شود.

بزرگراه قطعات اول و دوم و سوم دروازه ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهر ماکو بطول 51 کیلومتر یکی از پروژه های مهم منطقه است که در قطعه اول بطول 17 کیلومتر با اعتبار 447 میلیارد ریال با پیمانکاری شرکت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور وارد ماکو شد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور وارد ماکو شد