مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-08سياسي

به حساب شهدا بدهی نیازمندان اردکانی تسویه شد


فرمانده سپاه اردکان با بیان این که بیش از 9 هزار بسته معیشتی در قالب دومین کنگره ملی شهدا بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ اسدالله امامی در نشست خبری ستاد یادوارهای شهدای استان، با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در شهرستان اردکان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 9 هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

وی بکارگیری ظرفیت 40 مسجد در شهرستان اردکان برای ارائه خدمات مختلف را از دیگر اقدامات انجام شده در قالب برنامه های کنگره ملی شهدا دانست و افزود: طبخ و توزیع بیش از 47 هزار پرس غذای گرم از جمله اقدامات و خدمات سپاه و بسیج در شهرستان اردکان است.

فرمانده سپاه اردکان در ادامه تأمین و اهداء 400 سری جهزیه ویژه نوعروسان نیازمند را از دیگر خدمات کنگره ملی شهدا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: مشارکت خیرین اردکانی در تأمین جهزیه ایرانی مثال زدنی است.

سرهنگ امامی اجرای طرح های محرومیت زدایی را مهمترین رویکرد برنامه های دومین کنگره ملی شهدا در شهرستان اردکان دانست و بیان کرد: لایه روبی قنوات و اجرای 32 طرح محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی در این شهرستان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حساب شهدا بدهی نیازمندان اردکانی تسویه شد

به حساب شهدا بدهی نیازمندان اردکانی تسویه شد