مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-08اقتصادي

کیفیت برخی روغن موتورها پایین آمده/ پرهیز از تعویض روغن دیرهنگام خودروها


رییس اتحادیه صنف فروشندگان روغن موتور اتومبیل شهرستان رشت گفت: کیفیت برخی از روغن موتورهای خودرو در بازار پایین آمده و برای جلوگیری از آسیب به خودروها باید از انجام دیرهنگام تعویض روغن پرهیز شود.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه صنف فروشندگان روغن موتور اتومبیل شهرستان رشت گفت: کیفیت برخی از روغن موتورهای خودرو در بازار پایین آمده و برای جلوگیری از آسیب به خودروها باید از انجام دیرهنگام تعویض روغن پرهیز شود.

غلامرضا محسنی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این اتحادیه بیش از 300 واحدصنفی با پروانه کسب دارد، گفت: مشاهده تخلف در تعویض روغنی های رشت موردی است، صداقت و درستکاری از اصول مهمی است که اجرای آن برای اعضای این صنف بسیار مهم و جدی است.

وی به افزایش حجم شکایت ها از این صنف افزود: خیلی از مشکلات خودروها بعد از تعویض روغن آشکار می شود و این مشکل واحدهای صنفی تعویض روغن نیست، مشکل از خودرو است.

محسنی ادامه داد: تعویض نکردن روغن موتور به مدت طولانی به خودرو آسیب می زند و در هر 4000 کیلومتر باید این تعویض صورت بگیرد و در کنار انجام این سرویس باید فیلتر هوا و روغن نیز تعویض شود.

وی با اشاره به اینکه شاید یکی از دلایل تعویض دیرهنگام تعویض روغن خودروها هزینه آن باشد، خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که هرچقدر دیرتر انجام دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت برخی روغن موتورها پایین آمده/ پرهیز از تعویض روغن دیرهنگام خودروها

کیفیت برخی روغن موتورها پایین آمده/ پرهیز از تعویض روغن دیرهنگام خودروها