مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-08اقتصادي

عوارض شهرداری شیراز برای 1400 تعیین شد


معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه طبق مصوبه شورا، تعرفه عوارض تغییر می کند، به فعالان صنعت ساختمان و شهروندانی که قصد ساخت و ساز دارند توصیه کرد که دریافت مجوز خود را به سال آتی موکول نکنند.

- ایسنا/فارس معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه طبق مصوبه شورا، تعرفه عوارض تغییر می کند، به فعالان صنعت ساختمان و شهروندانی که قصد ساخت و ساز دارند توصیه کرد که دریافت مجوز خود را به سال آتی موکول نکنند.

محمدهادی هاشمپور دوشنبه 20 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان اسفند امسال، شهروندان و فعالان صنعت ساختمان فرصت دارند تا از 8 درصد کاهش نرخ عوارض، استفاده کنند.

او ادامه داد: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز و طبق اعلام قبلی هرگونه افزایش در میزان تخفیف عوارض تا پایان سال منتفی خواهد بود و شهروندان صرفا تا پایان اسفندماه می توانند از کاهش 8 درصدی عوارض استفاده کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تغییرات نرخ تورم را از مهم ترین دلایل تغییر نرخ عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهری در سال آتی برشمرد و خاطرنشان کرد: با پیش بینی چشم انداز بازار ساختمان و رصد تغییرات تعیین کننده در سال آینده، پیشنهاد می شود فعالان این صنعت از فرصت باقی مانده تا پایان سال برای پرداخت عوارض و یا اخذ مجوز و صدور پروانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض شهرداری شیراز برای 1400 تعیین شد

عوارض شهرداری شیراز برای 1400 تعیین شد