مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-08سياسي

امام جمعه؛ شهرک پوشاک در یزد راه اندازی شود


امام جمعه یزد از مسئولان و برنامه ریزان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خواست تا شهرک پوشاک را هرچه سریعتر در یزد راه اندازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان، با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکل اشتغال دارد، اظهار کرد: طرح های خود را مطرح کنید تا در صورت مراجعه خیران بتوانیم آنها را به سمت اجرای طرح های پیشنهادی ستاد اجرایی فرمان امام هدایت کنیم.

وی افزود: یکی از طرح های مهمی که جای کار بسیار نه تنها در استان یزد بلکه در سطح کشور دارد و می تواند مشکل اشتغال را حل کند، صنعت پوشاک است.

امام جمعه یزد گفت: این طرح نیاز به وام کلان یا تجهیزات پیشرفته و مدرن چندانی ندارد و تنها با آموزش و سرمایه گذاری اندک و راه اندازی اولیه طرح می توان نزدیک به 10 میلیون نفر را در کشور مشغول به کار کرد.

ناصری یزدی با بیان این که این طرح را می توان هم در شهرها و هم روستاها راه اندازی کرد، تصریح کرد: این طرح حتی می تواند مشاغلی که ضرورت ندارد زنان تا ریسندگی و نساجی رونق می گیرد.

وی با برشمردن مزایای صنعت پوشاک تصریح کرد: در حالی که این صنعت درآمدزا و بدون آلایندگی را نیاز داریم، این همه صنایع سنگین و آلاینده در شهرهای استان یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه؛ شهرک پوشاک در یزد راه اندازی شود

امام جمعه؛ شهرک پوشاک در یزد راه اندازی شود