مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-08سياسي

مطالبه شغل یزدی ها با ایجاد شهرک پوشاک پاسخ داده می شود


امام جمعه یزد از مسئولان و برنامه ریزان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خواست تا شهرک پوشاک را هرچه سریعتر در یزد راه اندازی کنند زیرا این صنعت می تواند مطالبه شغل یزدی ها را پاسخ دهد.

- یزدـ امام جمعه یزد از مسئولان و برنامه ریزان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خواست تا شهرک پوشاک را هرچه سریعتر در یزد راه اندازی کنند زیرا این صنعت می تواند مطالبه شغل یزدی ها را پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکل اشتغال دارد، اظهار داشت: طرح های خود را مطرح کنید تا در صورت مراجعه خیران بتوانیم آنها را به سمت اجرای طرح های پیشنهادی ستاد اجرایی فرمان امام هدایت کنیم.

وی افزود: یکی از طرح های مهمی که جای کار بسیار نه تنها در استان یزد بلکه در سطح کشور دارد و می تواند مشکل اشتغال را حل کند، صنعت پوشاک است.

ناصری عنوان کرد: این طرح نیاز به وام کلان یا تجهیزات پیشرفته و مدرن چندانی ندارد و تنها با آموزش و سرمایه گذاری اندک و راه اندازی اولیه طرح می توان نزدیک به 10 میلیون نفر را در کشور مشغول به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه شغل یزدی ها با ایجاد شهرک پوشاک پاسخ داده می شود

مطالبه شغل یزدی ها با ایجاد شهرک پوشاک پاسخ داده می شود