مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-08سياسي

بالاخره معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان صاحب سرپرست شد


آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در حکمی سید ناصر اشرفی را به سمت سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل با اشاره به حساسیت و اهمیت وظایف این معاونت، عنوان کرد: بر اساس اولویت های مورد تاکید مهندس اسلامی مقام عالی جدی پیگیر بهبود سطح عملکردی طرح اقدام ملی مسکن، بازآفرینی شهری و پروژه های مشارکتی باشید.

وی افزود: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف در دوره جدید مدیریت حوزه معاونت مسکن و ساختمان استفاده شود.

رضایی با تاکید بر اهتمام ویژه جهت تکمیل طرح مساکن مهر باقی مانده استان، گفت: برای حل مشکلات مسکن مهر پیگیری های لازم انجام پذیرد و در این بین از هیچ کوششی دریغ نشود.

اشرفی سرپرست جدید معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این مراسم از اعتماد مهندس رضایی در سپردن این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد و افزود: سرعت بخشی به اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن، بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری و رسیدگی به مسائل حقوقی و رفع مشکلات پروژه های مشارکتی، از مهمترین اولویت های ما با توجه به برنامه ها و سیاست های دولت خواهد بود و انشالله به زودی موانع برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان صاحب سرپرست شد

بالاخره معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان صاحب سرپرست شد