مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-08اقتصادي

کسب درآمدی بیش از یک کارمند با 50 میلیون وام اشتغال


یک جوان حسن آبادی در روستای حسن آباد امیرآباد از توابع شهرستان دامغان با دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی اشتغال زایی کمیته امداد، و راه اندازی گلخانه پرورش آلوئه ورا در مساحت هزار مترمربع زمینه اشتغال برای خود و چند هم ولایتی خود را فراهعم کرده است.

- ایسنا/سمنان یک جوان حسن آبادی در روستای حسن آباد امیرآباد از توابع شهرستان دامغان با دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی اشتغال زایی کمیته امداد، و راه اندازی گلخانه پرورش آلوئه ورا در مساحت هزار مترمربع زمینه اشتغال برای خود و چند هم ولایتی خود را فراهعم کرده است.

اکبرحسنی ، ساکن روستای حسن آباد در امیرآباد شهرستان دامغان اظهار کرد: با دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی اشتغال زایی کمیته امداد، و سرمایه گذاری 35 میلیون تومانی خود این گلخانه را با تمام تجهیزات راه اندازی کرده ام.

وی با بیان اینکه این منطقه مستعد کشت گیاهان دارویی زیادی است خاطرنشان کرد: کاشت گیاه دارویی آلوئه ورا سود سالانه بیش از 30 میلیون تومانی برای من به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه درآمد سالانه من با یک کارمند برابری می کند اضافه کرد: با دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی از کمیته امداد امیرآباد و سرمایه خودم علاوه برساخت چهار گلخانه یک استخر ذخیره آب برای آبیاری ساختم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب درآمدی بیش از یک کارمند با 50 میلیون وام اشتغال

کسب درآمدی بیش از یک کارمند با 50 میلیون وام اشتغال