مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-08دانش

خلاق ها از فناوری واقعیت مجازی بهره بردند / ارائه خدمات گسترده به سازمان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ سینا عادلی مدیرعامل شرکت خلاق بهار وصف گستران نمای نوین (بوگن دیزاین)، - یک شرکت خلاق توانسته است با ارائه خدمات پیشرفته واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، خدمات گسترده ای به سازمان ها و ارگان های ایرانی عرضه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ سینا عادلی مدیرعامل شرکت خلاق بهار وصف گستران نمای نوین (بوگن دیزاین)، گفت: زمینه اصلی فعالیت این شرکت در حوزه واقعیت مجازی است.

این مجموعه برای سازمان ها، شرکت ها و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی، استودیو های را طراحی و تاسیس می کند که مشتری می تواند در آن ها سناریو های مختلف آموزشی را پیاده کند.

مدیرعامل شرکت خلاق بهار وصف گستران نمای نوین، ادامه داد: برای مثال ما یک برنامه برای آموزش آتش نشانان با استفاده از این فناوری اجرا کردیم.

در واقعیت نمی توان یک ساختمان بلندمرتبه را برای آموزش آتش نشانان آتش زد.

در حالی که با استفاده از این امکانات و وسایل و تجهیزات خاص، برای مثال یک بیمارستان به صورت واقعی با تمام جزییات شبیه سازی شد و کارآموزان در این محیط مجازی، برای اطفاء حریق تلاش کردند و دوره های آموزشی مختلف را گذراندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاق ها از فناوری واقعیت مجازی بهره بردند / ارائه خدمات گسترده به سازمان ها

خلاق ها از فناوری واقعیت مجازی بهره بردند / ارائه خدمات گسترده به سازمان ها