مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-08سياسي

باید به بیانیه دوم گام انقلاب عمل کنیم/ همه ما مدیون خون شهدا هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن رضایی در جمع فرزندان شهدای زنجانی ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین سرمایه خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و اجازه ندادند که ایران همچون سال های قبل تر از آن شرمنده نسل های آینده شود، اضافه کرد: دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای اسلام موجب شد تا حیثیت انقلاب و امام خدشه دار نشود که این کار بزرگ شهدا مایه افتخار در جهان است.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ 3 میلیون جوان از جنگ برگشته به حاشیه رفتند و به خانواده های شهدا هم در حد تامین معیشت کمک شد، اضافه کرد: با به حاشیه رفتن فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ هم به حاشیه رفت که این خلاء هنوز هم وجود دارد.

رضایی با بیان اینکه امروز در جامعه نیازمند تغییر هستیم، گفت: تغییر وضعیت جامعه امروز نیازمند قیامی اقتصادی و فرهنگی است، که باید میراث داران و نسل های امروز جامعه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در این زمینه تلاش کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در کشورگفت: باید منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به یک انقلاب در درون و چارچوب نظام اسلامی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به بیانیه دوم گام انقلاب عمل کنیم/ همه ما مدیون خون شهدا هستیم

باید به بیانیه دوم گام انقلاب عمل کنیم/ همه ما مدیون خون شهدا هستیم