مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-08اجتماعي

فعالیت 48 مرکز مثبت زندگی در همدان/ وجود 67 کودک کار در همدان


مدیرکل بهزیستی استان همدان از فعالیت 48 مرکز مثبت زندگی در همدان خبر داد و گفت: مددجویان می توانند خدمات گسترده ای را از این مراکز دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی دیناری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهزیستی در سه حوزه فعالیت دارد اظهار کرد: در مهدهای کودک نداشتیم هر چند ممکن است از سال آینده مهدها از بهزیستی جدا شده و به آموزش و پرورش بپیوندند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه 250 کودک بی سرپرست توسط خانواده های دیگری سرپرستی می شوند گفت: 90 درصد مخارج، معیشت و هزینه آموزشی گروه های مددجویی ما به ویژه کودکان بی سرپرست از طریق مشارکت مردمی و کمک های خیران تامین می شود.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 400 نفر از مددجویان بهزیستی جویای کار هستند گفت: بهزیستی استان یک هزار و 908 نفر را برای اشتغال متعهد شده بود که تاکنون یک هزار و 850 نفر مشعول به کار شده اند که 65 میلیارد تومان تسهیلات به آنها اعطا شده است.

دیناری در پایان با بیان اینکه 2 هزار و 381 واحد مسکن مددجویان بهزیستی فردا در سطح کشور افتتاح می شود خاطرنشان کرد: 43 مورد از مساکن مددجویی متعلق به مددجویان استان همدان است.

انتهای پیام/89003/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 48 مرکز مثبت زندگی در همدان/ وجود 67 کودک کار در همدان

فعالیت 48 مرکز مثبت زندگی در همدان/ وجود 67 کودک کار در همدان