مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-08اقتصادي

بهره برداری از 4طرح تولیدی در شهرک صنعتی شیراز


در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 4 طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 4 طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس دوشنبه 20 بهمن در آیین بهره برداری از این طرح ها، اعلام کرد که 25 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان با اعتبار 3هزار میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری رسید.

احد فتوحی افزود: این 4 واحد تولیدی در مجموع با سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی راه اندازی و با بهره برداری از آنها برای 80نفر اشتغال زایی شده است.

او خاطرنشان کرد: واحد تولید کارتریج لیزری به عنوان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کارتریج لیزری در جنوب کشور با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال و اشتغال 15نفر، واحد تولید نایلون و نایلکس با سرمایه گذاری 80میلیارد ریال و اشتغال 18نفر، واحد تولید نوشابه گازدار انرژی زا با سرمایه گذاری 20میلیارد ریال و اشتغال 40نفر و واحد برنج کوبی با سرمایه گذاری 35میلیارد ریال و اشتغال 10نفر، چهار واحدی بود که امروز به بهره برداری رسیدند و فعالیت خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4طرح تولیدی در شهرک صنعتی شیراز

بهره برداری از 4طرح تولیدی در شهرک صنعتی شیراز