مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-08سياسي

صدور مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداریهای کشور


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجوز بکارگیری 12 هزار و 400 نفر نیروی قرارداد کار معین در شهرداریهای سراسر کشور توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور صادر شد.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجوز بکارگیری 12 هزار و 400 نفر نیروی قرارداد کار معین در شهرداریهای سراسر کشور توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق افزود: این اقدام از برنامه های وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای نیروی انسانی قراردادی در شهرداریها صورت پذیرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر در شهرداریهای کشور، به استثنای شهرداری تهران 125 هزار پست سازمانی وجود دارد، به منظور ایجاد انگیزش و ساماندهی نیروهای انسانی فعال و توانمند در شهرداریها، جلسات متعددی در سطوح مدیریتی و کارشناسی با سازمان اداری و استخدامی کشور، تشکیل که در نهایت پس از سالها انتظار مجوز بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداریهای کشور صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداریهای کشور

صدور مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداریهای کشور