مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-08سياسي

خاطرات بخشی از زندگی سردار سلیمانی به شمارگان صدهزار نسخه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انتشارات مکتب حاج قاسم (بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی)، کتاب از چیزی نمی ترسیدم شامل خاطرات شهید قاسم سلیمانی از سال های کودکی در روستای زادگاه پدری تا میانه های مبارزات ضدطاغوتی .

- صدهزارمین نسخه کتاب از چیزی نمی ترسیدم شامل خاطرات خودنوشت شهید سلیمانی توسط انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی انتشارات مکتب حاج قاسم (بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی)، کتاب از چیزی نمی ترسیدم شامل خاطرات شهید قاسم سلیمانی از سال های کودکی در روستای زادگاه پدری تا میانه های مبارزات ضدطاغوتی سال 1357 است که همزمان با اولین سالگرد شهادت وی منتشر شد و به تازگی به مجموع شمارگان صدهزار نسخه رسیده و تمام یکصد هزار نسخه این کتاب در کتابفروشی ها و فروشگاه های سراسر کشور توزیع شده است.

در یادداشت رهبر معظم انقلاب بر این کتاب آمده است: هر چیز که یاد شهید ما را برجستخ کند، چشم نواز و دلنواز است.

یاد او را اگرچه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیایی اخلاص و عمل صالح او را بدو هدیه کرد ولی ما هم هرکدام وظیفه یی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات بخشی از زندگی سردار سلیمانی به شمارگان صدهزار نسخه رسید

خاطرات بخشی از زندگی سردار سلیمانی به شمارگان صدهزار نسخه رسید