مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-08سياسي

راه اندازی نهضت خودنوشت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در کشور


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: راه اندازی نهضت خودنوشت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در کشور و در استان ها موردتوجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ عباس بایرامی ظهر امروز در نشست تخصصی نویسندگان، شاعران و هنرمندان پیشکسوت و نوقلم دفاع مقدس استان سمنان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما از بازدید از استان ها، علاوه بر عرض خداقوت به زحمات عزیزان و بررسی مشکلات آنها، شنیدن نظرات و پیشنهادات نویسندگان و شاعران است و در واقع گشایش کارها و همچنین اصلاح برخی از مشکلات برای ما خیلی مهم است.

وی گفت: دفاع مقدس خود یک واقعیت بود و این واقعیت در طول تاریخ تمدنی ایران بی نظیر است و اهالی قلم با کمک و حمایت مسؤولان استانی و پیشکسوتان دفاع مقدس برداشته شود.

این مسؤول گفت: نویسندگان حوزه دفاع مقدس با انگیزه های انقلابی و جهادی وارد میدان شده اند و سرفصل حرکت همه نویسندگان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند ادبیات دفاع مقدس بشارتی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما نیاز به بانک سوژه داریم و این خود محتوای موزه های دفاع مقدس است و این محتوا با قلم شما نویسندگان تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نهضت خودنوشت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در کشور

راه اندازی نهضت خودنوشت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در کشور