مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-08سياسي

آغاز زندگی مشترک 888 زوج جوان زیر سایه امام رئوف(ع)


جشن ازدواج 888 نوعروس در سراسر کشور در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن، به همت بنیاد کرامت رضوی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت ایام ولادت فاطمه زهرا (س)، آیین نمادین جشن ازدواج با حضور 100 زوج جوان مشهدی به نمایندگی از 888 زوج از سراسر کشور صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار قدس بارگاه منور حضرت رضا (ع) برگزار شد.

محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عرض شادباش به زوجین گفت: به منظور حمایت از زوج های جوان، طی سال اخیر به 4 هزار زوج در سراسر کشور 200 میلیارد ریال تسهیلات خرید جهیزیه اعطا شده است.

استادآقا ادامه داد: همچنین همه زوجین به مدت 3 سال از خدمات آموزشی طرح زندگی به سبک رضوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه طی سال جاری 5 هزار زوج در سراسر کشور تحت پوشش طرح زندگی به سبک رضوی قرار گرفته اند، اضافه کرد: طرح زندگی به سبک رضوی ، تاکنون در مجموع برای 30 هزار زوج در سراسر کشور اجرا شده است و به همت کارشناسان امور خانواده آستان قدس، طبق آمار درصد قابل توجهی از مشکلات و آسیب های خانوادگی کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زندگی مشترک 888 زوج جوان زیر سایه امام رئوف(ع)

آغاز زندگی مشترک 888 زوج جوان زیر سایه امام رئوف(ع)