مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-08سياسي

عملیات احداث بیمارستان پیشوا سال 1400 از سر گرفته می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان پیشوا یک کار ناتمام است، گفت: عملیات احداث بیمارستان پیشوا سال 1400 از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در شهرستان پیشوا که به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ایام الله دهه فجر و با حضور حسین عباسی فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا و جمعی از مسئولان انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه ریزی شهری باید به 100 سال آینده نگاه کرد و پروژه های عمرانی باید علاوه بر برخورداری از همه استانداردهای لازم با یک رویکرد و افق بلند مدت طراحی و اجرا شوند.

چراغعلی افزود: همه باید تلاش کنیم که نهضت عمران و آبادانی که در منطقه شکل بگیرد و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات ماندگاری برای نسل های آینده رقم زده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت فرماندار برنامه های خوبی در حوزه عمران و توسعه شهری پیشوا اجرا خواهد شد.

وی در خصوص پروژه بیمارستان پیشوا عنوان داشت: این پروژه یک کار ناتمام است و با توجه به تأکیدات استاندار و پیگیری های فرماندار این پروژه را در سال 1400 به صورت قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث بیمارستان پیشوا سال 1400 از سر گرفته می شود

عملیات احداث بیمارستان پیشوا سال 1400 از سر گرفته می شود