مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-08فرهنگي

انتشار 4 عنوان کتاب دفاع مقدس با خط بریل در سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: چهار عنوان کتاب دفاع مقدس با خط بریل در این استان منتشر شد و در اختیار روشندلان علاقه مند قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در نشست تخصصی نویسندگان، شاعران و هنرمندان پیشکسوت و نوقلم دفاع مقدس استان سمنان که با حضور سرهنگ عباس بایرامی، رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از نویسندگان و شاعران استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بهترین روش ماندگاری تاریخ عزتمند دفاع مقدس، ثبت و مستندسازی لحظه لحظه های این وقایع عظیم و گنجینه بزرگ است.

وی گفت: رزمندگان استان سمنان نیز در دوران دفاع مقدس حضوری جانانه و بی نظیر داشتند و هرگز مجاهدت های آنان در بقای انقلاب و نظام از یاد نمی رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس توکل و ولایتمداری است، گفت: این اصول امروز نیز رمز پیروزی ما هستند و همین روحیه و مجاهدت رزمندگان سبب پیروزی رزمندگان در عملیات والفجر 8 شد که یکی از موفق ترین عملیات ها در سال های دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 4 عنوان کتاب دفاع مقدس با خط بریل در سمنان

انتشار 4 عنوان کتاب دفاع مقدس با خط بریل در سمنان