مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-08سياسي

تاسیس انجمن های استانی نویسندگان دفاع مقدس پیگیری شود


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، گفت: برای ارتباط موثر نویسندگان و اهالی قلم در حوزه ادبیات دفاع مقدس، تاسیس انجمن های استانی نویسندگان این حوزه پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس بایرامی ظهر دوشنبه در نشست تخصصی نویسندگان، شاعران و هنرمندان پیشکسوت و نوقلم دفاع مقدس استان سمنان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان، با بیان اینکه راه اندازی نهضت خود نوشت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در کشور و در استان ها مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: از این منظر می بایست پیگیر تأسیس انجمن نویسندگان حوزه ادبیات دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه نویسندگان استانی با کمک و حمایت مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس، ادبیات این حوزه را به ابزاری برای معرفی بهتر هر استان تبدیل کنند که خوشبختانه در سال های اخیر در این حوزه اتفاقات خوبی نیز رقم خورده است، افزود: نویسندگان حوزه دفاع مقدس با انگیزه های انقلابی و جهادی وارد میدان شده و فعالیت می کنند.

نیاز به بانک سوژه داریم رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه نیاز به بانک سوژه، در حوزه ادبیات دفاع مقدس احساس می شود، بیان کرد: در حقیقت بانک سوژه و اطلاعات همان محتوای موجود در موزه های دفاع مقدس است و در نتیجه ارتباط بیشتر نویسندگان این حوزه با موزه های دفاع مقدس استان ها می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس انجمن های استانی نویسندگان دفاع مقدس پیگیری شود

تاسیس انجمن های استانی نویسندگان دفاع مقدس پیگیری شود