مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-08اقتصادي

اردکانیان: به زودی پرونده جدیدی به نام فاضلاب روستایی را باز می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان، وزیرنیرو با حضور در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اشاره به اینکه در طول فعالیت دولت تدبیر و امید به طور متوسط سالانه 2500 مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه شده گفت: - وزیر نیرو گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در مجموع 17 هزار و 338 مگاوات افزایش ظرفیت تولید برق داشتیم که تا نیمه سال 1400 به بیش از 20 هزار مگاوات خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان، وزیرنیرو با حضور در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اشاره به اینکه در طول فعالیت دولت تدبیر و امید به طور متوسط سالانه 2500 مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه شده گفت: در حالی که تولید سالانه پیش از دولت کنونی حدود 1800 مگاوات بوده است.

وی همچنین با اشاره به طرح های پویش #هرهفته_الف_ب_ایران گفت: با احتساب پروژه هایی که افتتاح می شود تاکنون 50 سد مخزنی ملی به بهره برداری رسیده که به طور متوسط هر دو ماه یک سد در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

اردکانیان به بهره برداری حدود 335 هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی و 78 تصفیه خانه فاضلاب شهری در قالب این پویش اشاره کرد و گفت: به طور متوسط هر 34 روز در طول فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون یک تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده که پایان دولت این زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: به زودی پرونده جدیدی به نام فاضلاب روستایی را باز می کنیم

اردکانیان: به زودی پرونده جدیدی به نام فاضلاب روستایی را باز می کنیم