مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-08سياسي

تبدیل علم به ثروت از طریق فرایند پژوهش محوری امکان پذیر است


کشوری می تواند ادعای پیشرفت کند که بتواند علم را به ثروت تبدیل کند، که این امر مهم با طی مراحل آموزش و پژوهش محوری و فناوری اطلاعات محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری عصر دوشنبه در جمع مردم بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن 22 بهمن و با بیان اینکه تقویت دین به مفهوم شکوفا کردن تمام استعدادهای انسانی است، اظهار کرد: به برکت انقلاب دین اسلام احیا شد و اگر در عصر کنونی شاهد شکوفا شدن استعدادهای جوانان هستیم به برکت تقویت دین در بین جوانان است در مسیر انقلاب ثابت قدم باشیم وی افزود: فردی که تقوای الهی را رعایت کند در مسیر انقلاب ثابت قدم خواهد ماند و از برکات انقلاب بهرمند و در مسیری که امام ترسیم کرده است حرکت می کند، انقلاب امانت بزرگی است که و باید به معنای واقعی حفظ و حراست شود.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: کشوری می تواند ادعای پیشرفت کند که بتواند علم را به ثروت تبدیل کند، که این امر مهم با طی مراحل آموزش و پژوهش محوری و فناوری اطلاعات امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود؛ امروز دشمن از پیشرفت های دانشمندان کشورمان ناراحت است، در دوران پهلوی آخرین کشور در ثبت اختراعات و پیشرفت ها بودیم و نه تنها ایران حرکت پیش رونده ای نداشت بلکه عقب گرد داشت که با پیروزی انقلاب با وجود تحریم و سوءمدیریت ها ناامیدی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل علم به ثروت از طریق فرایند پژوهش محوری امکان پذیر است

تبدیل علم به ثروت از طریق فرایند پژوهش محوری امکان پذیر است