مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-08اجتماعي

جذب و ساماندهی 611 همیار طبیعت در سمنان


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ساماندهی 611 همیار طبیعت خبر داد و گفت: فقط در سال جاری 78 نفر محافظ افتخاری در قالب طرح همیار طبیعت جذب شده که همچنان روند جذب آن ها نیز ادامه دارد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ساماندهی 611 همیار طبیعت خبر داد و گفت: فقط در سال جاری 78 نفر محافظ افتخاری در قالب طرح همیار طبیعت جذب شده که همچنان روند جذب آن ها نیز ادامه دارد.

علیرضا رهایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و انفال بدون مشارکت مردمی شدنی نیست، اظهار کرد: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بهره مندی از ظرفیت ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها به دنبال استفاده از مشارکت حداکثری مردم برای حفظ، حراست، بهره برداری و توسعه منابع طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز مردم را همراه و همکار خود می دانند، اضافه کرد: تاکنون این مجموعه در برنامه های مختلف خود در حوزه ترویج و آموزش برای بهره مندی از ظرفیت های مردمی گام های مختلفی برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و ساماندهی 611 همیار طبیعت در سمنان

جذب و ساماندهی 611 همیار طبیعت در سمنان