مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-08اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت


به مناسبت دهه فجر، در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان و مسئولان شهرستانی، 209 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال زا در مینودشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/گلستان به مناسبت دهه فجر، در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان و مسئولان شهرستانی، 209 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال زا در مینودشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

سرپرست فرمانداری مینودشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه مجموع اعتبار پروژه های دهه فجر این شهرستان بالغ بر 114 میلیارد تومان است، به ایسنا گفت: در دهه فجر امسال 119 پروژه عمرانی با اعتبار 65 میلیارد تومان و 63 طرح اقتصادی و اشتغال زا با اعتبار 33 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سیدابوالفضل حسینی نیا با اشاره به اینکه 27 پروژه جهت کلنگ زنی با اعتبار 15 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: با افتتاح طرح های اقتصادی برای 273 نفر شغل ایجاد می شود.

وی در رابطه با اشاره به ساخت یادمان شهدای گمنام مینودشت، اظهار کرد: فاز اول این یادمان با اعتبار 500 میلیون تومان امروز افتتاح شد.

فازهای بعدی این پروژه با همت شهرداری مینودشت در حال ساخت است.

حسینی نیا با اشاره به افتتاح دومین باند پل شهدای گمنام مینودشت، خاطرنشان کرد: این پل امروز با اعتبار یک میلیارد و 700میلیون تومان به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت