مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-08فرهنگي

آثار پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد وارد محتوای برنامه های درسی می شوند


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بر لزوم توجه به فیلم های آموزشی و تأثیرگذاری آن بر عرصه تربیت تأکید کرد و گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد، - رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بر لزوم توجه به فیلم های آموزشی و تأثیرگذاری آن بر عرصه تربیت تأکید کرد و گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد، یک رویداد فرهنگی، تربیتی اصیل و اثرگذار است که امسال پنجاهمین دوره خود را سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ملکی در نشست خبری پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد افزود: اهالی هنر و رسانه به ارزش و تأثیرگذاری این جشنواره پی برده اند و به خوبی می دانند که حوزه تعلیم و تربیت می تواند، باعث ماندگاری اثر هنری شود.

وی با اشاره به قدمت این رویداد، بیان کرد: بی تردید هر رویداد و اثر هنری، با تربیت می تواند، پایدار بماند و این حقیقت بر اهالی هنر نیز پوشیده نیست.

بر همین مبنا نیز در پنجاهمین دوره از برگزاری این جشنواره، تأکید بیشتری بر این مسأله وجود داشت زیرا اساساً امسال ما به دنبال یک بلوغ متفاوت و اثرگذاری بودیم و قصد داریم که برنامه های درسی را عمیقاً متحول کنیم.

رییس شورای سیاستگذاری پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، تأکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنای اصلی این تحول درسی برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد وارد محتوای برنامه های درسی می شوند

آثار پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد وارد محتوای برنامه های درسی می شوند