مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-08سياسي

سازمان انرژی اتمی مهم ترین عنصر سازنده و توسعه دهنده کشور است


سازمان انرژی اتمی مهم ترین عنصر سازنده و توسعه دهنده کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور ظهر دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته ای استان قزوین اظهار کرد: جایگاه امروز ما زیر سایه شهدایی است که در مسیر انقلاب جهادهای بسیاری کردند و در این مسیر جان خود را فدا کردند.

وی افزود: سردار سلیمانی نمونه بارز یک شخصیت و اسطوره اجتماعی و جهانی بود چرا که باوجود جایگاه بزرگ هیچ گاه تغییر نکرد و در تمام عرصه ها و اوج با ادب و اخلاق ظاهر شد.

استاندار قزوین اذعان کرد: حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز یک انسان خدمت گزار بود و با توجه به فراز و نشیب های اجتماعی هیچ گاه از عرصه خدمت به مردم فاصله نگرفت.

وی با اشاره به جایگاه هسته ای در ایران ابراز کرد: سازمان انرژی هسته مهم ترین عنصر سازنده و توسعه دهنده کشور است که در بخش علمی و پزشکی ورود پیدا کرده و در این حوزه موفقیت های بزرگی را نیز کسب کرده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: برخی توسعه هسته ای کشور را تنها در بخش نظامی خلاصه می کنند اما در واقع انرژی هسته در کشور توانسته در عرصه صنعت و پزشکی اتفاقات بزرگی را در جهان رقم بزند و این توسعه یک فرایند بزرگ و مؤثر در توسعه کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی مهم ترین عنصر سازنده و توسعه دهنده کشور است

سازمان انرژی اتمی مهم ترین عنصر سازنده و توسعه دهنده کشور است