مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-08بين الملل

خرازی در دیدار گریفیتس: جلوی مداخله خارجی در یمن گرفته شود


رییس شورای راهبردی روابط خارجی ضمن استقبال از طرح نماینده ویژه دبیرکل برای برقراری آتش بس در یمن و رفع محاصره از فرودگاه صنعا و بندر الحدیده تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مارتین گریفیتس نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن امروز (دوشنبه) در ادامه دیدارها با مقامات ایرانی با سید کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و گفت وگو کرد.

خرازی در این دیدار با تأکید بر اهمیت فوریت پایان جنگ علیه مردم یمن، خواستار قطع فوری ارسال سلاح از آمریکا و اروپا به عربستان و امارات عربی متحده شد.

وی از ظهور نشانه های مثبت برای خاتمه جنگ در یمن استقبال و تصریح کرد: امارات و عربستان به عنوان بازیگران کلیدی این جنگ ویرانگر، هیچ دستاوردی نداشته اند.

خرازی افزود: اکنون که فرصتی برای خاتمه دادن به این جنگ فراهم آمده، امیدواریم آمریکا در موضع خود مبنی بر قطع همکاری تسلیحاتی و اطلاعاتی با عربستان صادق باشد و با قطع صادرات سلاح از آمریکا و اروپا به عربستان و امارات، زمینه توقف این جنگ فراهم شود.

    رییس شورای راهبردی روابط خارجی راه حل صلح و ثبات در یمن را برقراری گفت وگوهای یمنی - یمنی خواند و با اشاره به ضرورت بی طرفی کامل نماینده سازمان ملل در امور یمن تصریح کرد: باید جلوی مداخله خارجی در یمن گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی در دیدار گریفیتس: جلوی مداخله خارجی در یمن گرفته شود

خرازی در دیدار گریفیتس: جلوی مداخله خارجی در یمن گرفته شود