مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-08سياسي

قفل ها در این دولت نه تنها باز نشد بلکه بیشتر هم شد


درنتیجه سو مدیریت ها در مردم نوعی بی اعتمادی به دولتمردان بوجود آمده و نه تنها قفل ها باز نشد بلکه بر قفل ها افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران عصر امروز(دوشنبه) در آیین رونمایی از برنامه و نقشه راه دولت مردم ی و تحول گرا که توسط این تشکل تدوین شده است، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن بود که جهان امروز و دولت های مسلط بر جهان را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، گفت: در بیانیه گام دوم فراز و فرودهای 4 دهه ترسیم شده است.

در سال های گذشته از ظرفیت های کم نظیر این بیانیه استفاده نشد و بسیاری از مشکلات، ناشی از عدم استفاده از این ظرفیت هاست و این مسئله به بسیاری از ظرفیت های انقلاب خدشه وارد کرد.

ناظمی اردکانی افزود: دانش هسته ای این امروز یک رکن قدرت برای کشورهاست اما به بهانه ترمیم معیشت مردم با قدرت های مسلط جهان باب مذاکره گشوده شد که نتیجه آن نه تنها بهبود اقتصادی نبود بلکه همه دستاوردهای ما در حوزه هسته ای متوقف و مختلف شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران ضمن بیان اینکه در نتیجه سو مدیریت ها در مردم نوعی بی اعتمادی به دولتمردان بوجود آمده و نه تنها قفل ها باز نشد بلکه بر قفل ها افزوده شد، اظهار داشت: این سوال هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل ها در این دولت نه تنها باز نشد بلکه بیشتر هم شد

قفل ها در این دولت نه تنها باز نشد بلکه بیشتر هم شد