مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:002021-02-08سياسي

تذکر رییسی در مورد نحوه واگذاری بنگاه های دولتی


رییسی به مشکلاتی که از ناحیه برخی واگذاری های معیوب و بدون ضابطه ایجاد شده است، اشاره کرد و تاکید کرد: در فرآیند واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی باید ملائت و توانایی بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قوه قضاییه با اشاره به مشکلاتی که از ناحیه برخی واگذاری های معیوب و بدون ضابطه برای بخش تولید کشور ایجاد شده است، گفت: در فرآیند واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی باید ملائت و توانایی بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

سید ابراهیم رییسی امروز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جلوه قدرت لایزال الهی است و نقطه عطفی بر پایان استبداد و استعمار در کشور عزیز ما محسوب می شود.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه یوم الله 22 بهمن حقیقتا پایانی بر همه ناتوانی ها و ما نمی توانیم ها بود و این روز الهی آغاز شکوفایی استعداد ها و جلوه قدرت الهی در نظام و کشور ما است، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی، ما می توانیم و استحکام درونی قدرت و جلوه ای از قدرت و اراده مردم در برابر اراده بیگانگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر رییسی در مورد نحوه واگذاری بنگاه های دولتی

تذکر رییسی در مورد نحوه واگذاری بنگاه های دولتی