مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-08سياسي

بازدید جمعی از مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح از شرکت فولاد خوزستان


دادستان نظامی استان تهران به همراه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان و دادستان نظامی این استان از قسمت های مختلف شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

- دادستان نظامی استان تهران به همراه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان و دادستان نظامی این استان از قسمت های مختلف شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، در این بازدید که 4 نفر از قضات دادسرای نظامی تهران و معاون اقتصادی و سازندگی سپاه نیز حضور داشتند گزارشی از فعالیت ها و طرح های تحقیق و پژوهش شرکت فولاد خوزستان و برخی از چالش های حقوقی و موانع تولید توسط مدیران این مجموعه صنعتی ارائه شد.

غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: راهبرد دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است و رییس قوه قضاییه نیز بر این موضوع تأکید دارند.

وی تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در حدود مأموریت خود، آماده هرگونه مساعدت و پیگیری جهت رفع موانع احتمالی تولید داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

معاون اقتصادی و سازندگی سپاه در این نشست، از تلاش های دادسرای نظامی تهران به منظور حمایت از حوزه تولید و سازندگی تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح از شرکت فولاد خوزستان

بازدید جمعی از مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح از شرکت فولاد خوزستان