مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-08اجتماعي

بهره برداری از 1700 کلاس درس در خراسان رضوی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید یک هزار و 700 کلاس درس به بهره برداری رسیده است، گفت: 12 هزار و 500 نیرو در استان خراسان رضوی به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات، قاسمعلی خدابنده عصر امروز در آیین شورای اداری شهرستان مه ولات که در محل سالن بصیرت اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی و در سال 1357 در استان خراسان رضوی 38 درصد بانوان و 45 درصد آقایان باسواد بودند اما امسال بیش از 96 درصد آقایان و بانوان در استان باسود هستند و کمتر کسی را می توان در بازه بین 10 تا 49 سال پیدا کرد که از نعمت سواد محروم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه در استان 4 مدرسه داریم که یک دانش آموز دارد، تصریح کرد: ما هیچ روستایی را در استان نداریم که یک مدرسه نداشته باشد و این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه رکن توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است، متذکر شد: در راستای اینکه یک آموزش و پرورش در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم، سند تحول بنیادین در شورای عالی انقلاب تصویب و ابلاغ شده است که اجرای این سند مشارکتی است و امیدوارم با مشارکت سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1700 کلاس درس در خراسان رضوی

بهره برداری از 1700 کلاس درس در خراسان رضوی