مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:052021-02-08اقتصادي

خانه های مسافر سی سخت ساماندهی می شود/زیرساخت های جذب گردشگر را نداریم


اولین نشست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا جهت بررسی مشکلات موجود گردشگری و رفع موانع آنها با حضور مجریان طرح های گردشگری و متولیان اقامتگاه های بومگردی در شهر سی سخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، اولین نشست بررسی مشکلات موجود گردشگری و رفع موانع با حضور بهمنی رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا و مجریان طرح های گردشگری در شهر سی سخت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اولین نشست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا با مجریان طرح های گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی با هدف شناسایی مشکلات و ایجاد راه حل برای رفع مشکلات موجود برگزار شد که مهمترین دغدغه و مشکلات اصلی ارائه شده از سوی متولیان اقامتگاه بوم گردی نبود نظارت کافی  و نرخ گذاری و بی مهری هایی بود که سالیان سال در حق آنها شده بود.

دیگر مشکل اساسی آنها تمدید پروانه فعالیت بود که  باید هر 6 ماه یکبار به میراث فرهنگی جهت تمدید مراجعه کنند که انتظار می رود مسؤولان میراث فرهنگی با رویکردی جدید در صنعت گردشگری جهت دلگرمی و ماندن بخش خصوصی در صنعت گردشگری جهت رشد و پیشرفت میزان گردشگر در سطح شهرستان و شهر سی سخت وارد میدان شوند و نوید بخش رونق وشکوفایی این صنعت پردرآمد که متاسفانه در حال رکود است باشند چه بسا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مسافر سی سخت ساماندهی می شود/زیرساخت های جذب گردشگر را نداریم

خانه های مسافر سی سخت ساماندهی می شود/زیرساخت های جذب گردشگر را نداریم