مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:252021-02-08سياسي

گردشگری سی سخت مهجور مانده است/ تصاویر


اولین نشست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا جهت بررسی مشکلات موجود گردشگری ورفع موانع آنها با حضور مجریان طرح های گردشگری ومتولیان اقامتگاه های بومگردی در شهر سی سخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، اولین نشست بررسی مشکلات موجود گردشگری و رفع موانع با حضور بهمنی رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا و مجریان طرح های گردشگری در شهر سی سخت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اولین نشست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا با مجریان طرح های گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی با هدف شناسایی مشکلات و ایجاد راه حل برای رفع مشکلات موجود برگزار شد که مهمترین دغدغه و مشکلات اصلی ارائه شده از سوی متولیان اقامتگاه بوم گردی نبود نظارت کافی  و نرخ گذاری و بی مهری هایی بود که سالیان سال در حق آنها شده بود.

دیگر مشکل اساسی آنها تمدید پروانه فعالیت بود که  باید هر 6 ماه یکبار به میراث فرهنگی جهت تمدید مراجعه کنند که انتظار می رود مسؤولان میراث فرهنگی با رویکردی جدید در صنعت گردشگری جهت دلگرمی و ماندن بخش خصوصی در صنعت گردشگری جهت رشد و پیشرفت میزان گردشگر در سطح شهرستان و شهر سی سخت وارد میدان شوند و نوید بخش رونق وشکوفایی این صنعت پردرآمد که متاسفانه در حال رکود است باشند چه بسا که اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سی سخت مهجور مانده است/ تصاویر

گردشگری سی سخت مهجور مانده است/ تصاویر