مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-08بين الملل

اقدامات گسترده عراق برای تامین امنیت مرزها با سوریه


فرمانده نیروهای زمینی عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تلاش های گسترده ای برای تقویت امنیت مرزها با سوریه از طریق حفر خندق ها، کشیدن سیم های خاردار و افزایش پایش الکترونیکی صورت می گیرد.

- فرمانده نیروهای زمینی عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تلاش های گسترده ای برای تقویت امنیت مرزها با سوریه از طریق حفر خندق ها، کشیدن سیم های خاردار و افزایش پایش الکترونیکی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، قاسم محمد صالح، فرمانده نیروهای زمینی عراق در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد: تلاش گسترده ای برای تقویت امنیت مرزها با سوریه از جمله ایجاد خندق هایی که مانع حرکت می شوند و ایجاد سیم های خاردار و گسترش نظارت الکترونیکی صورت می گیرد تا پویایی امنیتی برای مقابله با گروه های تروریستی داعش ادامه یابد.

وی ادامه داد: عملیات امنیتی در چارچوب حوزه های استحفاظی عملیات ها در بخش های مختلف برای از بین بردن عناصر تروریستی در مرزها با سوریه در جریان است.

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف تداوم توانمندی های امنیتی برای مقابله با عناصر گروه تروریستی داعش صورت گرفته است، اظهار کرد: این اقدامات منجر به کاهش شدید توانمندی داعش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات گسترده عراق برای تامین امنیت مرزها با سوریه

اقدامات گسترده عراق برای تامین امنیت مرزها با سوریه