مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-08سياسي

لزوم روایت دقیق از رویدادهای پیروزی انقلاب اسلامی


همدان _ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: خطر عدم ثبت دقیق وقایع و تحریف روایت های اصیل رویدادهای انقلاب اسلامی یک مسئله اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی نظیری در مراسم رونمایی از کتاب خیزش دانش آموزی واکاوی قیام 30 مهر همدان که ظهر امروز با حضور مدیرکل اسناد و کتابخانه غرب کشور، نویسنده اثر و جواد بیات پیشکسوت انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دوران اوج بلوغ خودش نزدیک شده است و ما هم اکنون یاس و نا امیدی جبهه کفر را در خودش شاهد هستیم، زیرا انقلاب اسلامی توانسته است بر مشکلات پیروز شود.

نظیری با بیان اینکه تأسف آور است که ما در در درون شجره طیبه انقلاب اسلامی هنوز به این بلوغ، ایستادگی و توانمندی باور نداشته باشیم، ادامه داد: در شرایطی که مسئله اصلی ابرقدرت های پوشالی در دنیای بین الملل مواجهه با نظام اسلامی است، درست نیست که خودمان به این عظمت نگاه ضعیفی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با با اشاره به این اینکه که شهدا و امام راحل، امانت مهمی را در اختیار ما قرار دادند، افزود: ما نیز باید بتوانیم امانت دار خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه کتاب خیزش دانش آموزی اثر ارزشمندی است، افزود: اثر ارزشمندی خلق شده است، اثری که هوشمندی و ظرافت در آن مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم روایت دقیق از رویدادهای پیروزی انقلاب اسلامی

لزوم روایت دقیق از رویدادهای پیروزی انقلاب اسلامی