مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-08ورزشي

رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد


رییس کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو با رییس فدراسیون و اعضای تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا رقابت ها و دوره های آموزشی تکواندو با تجربه جدید و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: رقابتهای مختلف جهانی به صورت آنلاین برگزار شد و ما خللی در برگزاری و فعالیت هایمان نداشتیم، شاید یکی از دلایلی که از سوی فدراسیون جهانی فدراسیون تکواندو ایران به عنوان برترین فدراسیون جهان انتخاب شد به دلیل همین برنامه ها بود و ما با پیگیری مستمر و رعایت استانداردها جزو اولین فدراسیون های بودیم که اردوها را برگزار کردیم.

وی گفت: اولین رویداد رسمی ما در اردن است و برای آقایان دو تورنمنت پیش بینی کردیم و در بخش بانوان امیدواریم که بتوانیم در دو وزن کسب سهمیه کنیم و برنامه ریزی برای اردوهای داخلی و برون مرزی از جمله اردو در صربستان را داریم، همچنین در حال حاضر تیم ملی تکواندو بلغارستان برای اردوی مشترک در تهران هستند.

پولادگر ضمن تشکر از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و اظهار امیدواری برای اینکه حضور مسئولان باعث خیر در تکواندو شود ادامه داد: در پارالمپیک هم که برای نخستین بار تکواندو حضور دارد، برنامه خوبی داریم و در بخش دخترمان هم دو نفر را انتخاب کردیم که فرصت برای کسب سهمیه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد

رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد