مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-08سياسي

علی اکبر صالحی: دشمن باید بداند که همه آستانه های قدرت هسته ای را در چنگ خود داریم


صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه همه آستانه های قدرت هسته ای را برخورداریم، تاکید کرد: آمریکا باید بداند حرکت ایران به سمت دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای توقف ناپذیر است و این حق قابل چشم پوشی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه با وجود فراز و نشیب ها و فشارها و تحریم ها این انقلاب همچنان با قوت و بالندگی به جلو پیش می رود، اظهار داشت: دشمن باور نمی کند که دنبال سلاح نیستیم، اما باید بدانند همه آستانه های قدرت هسته ای را برخورداریم و آن را در چنگ خود داریم.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: آمریکا باید بداند حرکت ایران به سمت دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای توقف ناپذیر است و این حق قابل چشم پوشی نیست.

علی اکبر صالحی عصر امروز در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه دائمی دستاورد های صنعت هسته ای کشور در سرای سعدالسلطنه استان قزوین با بیان اینکه با وجود فراز و نشیب ها و فشارها و تحریم ها این انقلاب همچنان با قوت و بالندگی به جلو پیش می رود، اظهار داشت: دشمن باور نمی کند که دنبال سلاح نیستیم، اما باید بدانند همه آستانه های قدرت هسته ای را برخورداریم و آن را در چنگ خود داریم.

به نوشته تسنیم، رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه موضوع هسته ای بهانه دشمن است، افزود: دشمنان با نظام اسلامی و حکومت ما مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اکبر صالحی: دشمن باید بداند که همه آستانه های قدرت هسته ای را در چنگ خود داریم

علی اکبر صالحی: دشمن باید بداند که همه آستانه های قدرت هسته ای را در چنگ خود داریم