مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-08سياسي

ایجاد 3 هزار اشتغال در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طبق تفاهم نامه ای که با استاندار خراسان رضوی انجام شد، مقرر شد تا پایان دولت 3 هزار اشتغال در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات، حجت الاسلام حسین معصومی در حاشیه مراسم شورای اداری شهرستان مه ولات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از تفاهم نامه هایی که بین این اداره کل و استانداری خراسان رضوی منعقد شده است واگذاری 5 هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران شهرستان های استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه 67 مورد از این 5 هزار قطعه زمین در حوزه مه ولات است، تصریح کرد: طبق تفاهم نامه یک سوم از این 5 هزار واگذاری تا پایان دولت و باقی مانده آن طی 2 سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه ولات 47 مورد فاقد شغل داریم و پیگیر اشتغال آن ها هستیم، متذکر شد: یکی دیگر از تفاهمات با استانداری خراسان رضوی، ایجاد 3 هزار اشتغال برای خانواده های زیرمجموعه این نهاد است که تعدادی از این افراد در بهمن جذب شده اند و تعدادی هم در اسفندماه جذب می شوند و تلاش ما این است که این میزان اشتغال تا پایان دولت محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3 هزار اشتغال در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

ایجاد 3 هزار اشتغال در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی