مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-08پزشكي

آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه های پرخطر در رفسنجان از فردا


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: واکسیناسیون کرونا در رفسنجان از فردا برای کادر درمان(در معرض خطر) و گروه های پرخطر آغاز می شود.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: واکسیناسیون کرونا در رفسنجان از فردا برای کادر درمان(در معرض خطر) و گروه های پرخطر آغاز می شود.

دکتر علی اسماعیلی ندیمی عصر امروز 20 بهمن ماه در مراسم افتتاح مرکز تشخیصی کووید 19 در شهر رفسنجان اظهار کرد: مرکز منتخب شماره دو از امروز راه اندازی خواهد شد که در شیفت های صبح و بعداظهر با حضور پزشک، مراقب سلامت و نمونه گیر، تست کووید 19 انجام خواهد شد که پیش از آن مرکز تشخیص کریم آباد را داشتیم که با افتتاح این مرکز سطح دسترسی مردم در داخل شهر افزایش می یابد.

وی افزود: امیدواریم این بیماری کنترل شود و دیگر لازم نباشد که چنین مراکزی افتتاح شود، به طور موقت در بحران بیماری کرونا نیاز بود که در مرکز شهر چنین مرکز تشخیصی کووید 19 راه اندازی شود.

اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: مرکز تشخیصی کووید 19 بعد از فروکش کردن بیماری کرونا در راستای اهداف از پیش تعیین شده دانشگاه علوم پزشکی از آن استفاده خواهد شد و این مجموعه، مرکز بهداشتی درمانی و تسهیلات زایمانی خواهد شد که به طور موقت با توجه به شرایط بیماری در خصوص کووید 19 استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه های پرخطر در رفسنجان از فردا

آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه های پرخطر در رفسنجان از فردا