مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-08پزشكي

6 هزار نفر از عشایر خراسان جنوبی رایگان بیمه می شوند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی از بیمه رایگان 6 هزار نفر از جامعه عشایری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا اسدی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر دارای چهار مزیت بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوتی سرپرست و انتقال سابقه است، اظهار کرد: محدودیت در پوشش افراد وجود ندارد و از 18 تا 50 سال می توانند تحت پوشش صندوق قرار گیرند.

وی با بیان اینکه جامعه روستایی و عشایری می توانند به صورت رایگان از خدمات درمانی بیمه سلامت نیز استفاده کنند، افزود: البته با حذف فیزیکی دفترچه های درمانی بسیاری از مشکلات و تناقض ها حل می شود.

اسدی با بیان اینکه همسان سازی مستمری ها در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اجرایی شده است، عنوان کرد: میانگین افزایش حقوق در خراسان جنوبی 52.

4 درصد بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران صندوق بدون نیاز به ضامن و به صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: اقساط این تسهیلات 36 ماهه بوده و 20 میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه پایین ترین سطح درآمدی صندوق در سال جاری 550 هزار تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 5 درصد این رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نفر از عشایر خراسان جنوبی رایگان بیمه می شوند

6 هزار نفر از عشایر خراسان جنوبی رایگان بیمه می شوند