مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:052021-02-08ورزشي

فرزام طراحی مدیر تیم های پایه بدنسازی معرفی شد


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حکمی فرزام طراحی را به عنوان مدیر تیم های پایه این رشته ورزشی انتخاب و معرفی کرد.

- در مجمع هیئت پرورش اندام و بدنسازی اردبیل که با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، در حکمی فرزام طراحی به عنوان مدیر تیم های پایه رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام معرفی شد تا فعالیت خود را برای حضور قدرتمندانه تیم های پایه در رقابت های جهانی و بین المللی آغاز کند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را در این فدراسیون به کار گرفتیم تا ورزشکارانی سالم و به دور از هرگونه شائبه مصرف مواد نیروزا و غیرمجاز راهی مسابقات برون مرزی کنیم.

نصیرزاده تصریح کرد: قطعا با هماهنگی فدراسیون تمامی اعزام ها به خارج از کشور سازماندهی شده و مجوزهای لازم در این باره صادر خواهد شد.

وی هماهنگی با سه فدراسیون جهانی را در بحث نظارت بر فعالیت فدراسیون های بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد و گفت: استفاده از هرگونه مواد نیروزا و تقویت کننده ممنوع بوده و ورزشکاران ما قطعا با نظر پزشکان تغذیه و اصول اساسی را در این بخش مراعات می کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل را یکی از قطب های کشور در ورزش های قدرتی و همچنین رزمی اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزام طراحی مدیر تیم های پایه بدنسازی معرفی شد

فرزام طراحی مدیر تیم های پایه بدنسازی معرفی شد