مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:252021-02-08ورزشي

سرپرست باشگاه مس کرمان: رفتارهای فدراسیون هندبال مغرضانه و شرم آور است


سرپرست باشگاه مس کرمان نسبت به رفتارهای فدراسیون هندبال در رابطه با تیم مس کرمان به شدت واکنش نشان داد و این رفتارها را عاملی برای عدم تکرار قهرمانی مس کرمان دانست.

- به گزارش خبرگزاری فارس، علی رمضانی اظهار داشت: هیچ وقت فکر نم کردیم که یک فدراسیون برای قهرمان نشدن یک تیم تا این حد تلاش به خرج دهد و منطق این رفتار فدراسیون و علت آن واقعا برای ما جای سوال دارد.

سرپرست باشگاه مس کرمان افزود: از زمانی که تیم هندبال مس کرمان در گروه مرگ مسابقات لیگ برتر این فصل با رکورد صد در صد پیروزی به دور نهایی صعود کرد تا تقریبا همه مطمئن شوند که عزم هندبال مس کرمان برای تکرار قهرمانی کاملا جزم است و این تیم اصلی ترین گزینه برای قهرمانی است، رفتارهایی را از سوی فدراسیون شاهد هستیم که واقعا جای تعجب و البته تاسف دارد.

رمضانی با بیان اینکه اتفاقات بازی سپاهان و فراز بام این فرصت را برای فدراسیون فراهم کرد که تیم های هم گروه مس را به نفع تیم های مدعی گروه دیگر تضعیف کند، گفت: بعد از اتفاقات آن بازی و مشخص شدن محروم کردند که سخت گیری ایجاد شده تنها برای تیم ما بوده و نتایج تست های تیم مس به شکلی عجیب با همه تیم های حاضر در لیگ مغایرت داشت و این موضوع کاملا غیر عادی بود که چگونه فقط تیم مس کرمان بازیکنانش را در دور نهایی به این دلیل از دست می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست باشگاه مس کرمان: رفتارهای فدراسیون هندبال مغرضانه و شرم آور است

سرپرست باشگاه مس کرمان: رفتارهای فدراسیون هندبال مغرضانه و شرم آور است