مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:302021-02-08اقتصادي

بازسازی 159 روستای سیل زده در لرستان


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 159 روستا در سطح مناطق سیل زده استان لرستان نوسازی، مقاوم سازی، ایمن سازی و تحکیم بستر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، علی رضا تابش امشب در حاشیه افتتاح دیواره ساحلی شهر پل دختر درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد روستای تخریب شده از سیل با هزینه ای حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان در لرستان مقاوم سازی شده است.

وی با تقدیر از تامین اعتبار رییس سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی روستاهای سیل زده لرستان، افزود: 13 هزار و 500 واحد احداثی که در جریان سیل فروردین ماه سال 98 در پل دختر تخریب شده بود، به پایان رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این که 20 هزار واحد مسکونی تعمیری در شهرستان پل دختر تعمیر و تکمیل شده است، گفت: پروژه احداث دیواره ساحلی شهر پل دختر به دلیل هم جواری با رودخانه کشکان یکی از بزرگترین پروژه ها در سطح کشور محسوب می شود.

وی افزود: کمتر کسی می تواند مسئولیت احداث دیواره ساحلی در2 طرف رودخانه وحشی و سرکش کشکان را بپذیرد،که خوشبختانه این پروژه امروز به بهره برداری رسید تابش یادآور شد :فاز اول دیواره ساحلی شهر پل دختر با 2 هزار و 300 متر طول و سازه بتنی، تکمیل شده و ادامه فاز دوم این پروژه به طول یک هزار متر که مطالبه مردم بود، نیز کلنگ زنی شد و 70 میلیارد تومان اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 159 روستای سیل زده در لرستان

بازسازی 159 روستای سیل زده در لرستان