مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:302021-02-08سياسي

برای حل مشکلات حوزهٔ ارتباطات، نیازمند همراهی مسؤولین ملی و استانی هستیم


امروز در حوزه هایی از قبیل آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت و فیبر نوری در برخی مناطق استان با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم این مشکلات با همراهی مسؤولین ملی و استانی هر چه سریع تر مرتفع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جلسهٔ شورای برنامه ریزی و توسعهٔ استان قزوین که عصر امروز در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دههٔ فجر اظهار کرد: امروز بخش زیادی از اقتصاد کشور در حوزهٔ ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بسترهای فراهم شده در این حوزه، موجب شده بخش زیادی از اشتغال کشور در این حوزه رقم بخورد.

وی افزود: تاکنون استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان زیادی در این حوزه شکل گرفته اند و استان قزوین نیز از این نعمت بهره مند بوده است، بخش زیادی از این فناوری وابسته به خارج بوده که امروز به دست دانشمندان بومی شده است.

جمالی پور ادامه داد: در برخی از مناطق استان نیازمند ارتقا در حوزهٔ ارتباطات هستیم و نیازمندی کشور به حوزهٔ زیرساخت های فناوری اطلاعات نیز بسیار جدی است.

این مسؤول عنوان کرد: به دلیل شیوع میان مسؤولین حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف و مأموریت های گوناگون برای حل مشکلات مردم وجود دارد و تمام دستگاه ها تسهیل گری می کنند تا باعث پیشرفت فعالیت ها و مأموریت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات حوزهٔ ارتباطات، نیازمند همراهی مسؤولین ملی و استانی هستیم

برای حل مشکلات حوزهٔ ارتباطات، نیازمند همراهی مسؤولین ملی و استانی هستیم