مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-08سياسي

الحاق بالگردهای سوخت رسان و آتش نشان به پایگاه چهارم هوانیروز


بالگردهای سوخت رسان و آتش نشان ارتش صبح امروز با حضور امیر حیدری به پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان ملحق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، بالگردهای سوخت رسان و آتش نشان ارتش صبح امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان ملحق شدند.

امیر حیدری در آیین الحاق این بالگردها، با برشمردن اقدامات و تلاش های هوانیروز در تولید قدرت برای نظام اسلامی، اظهار داشت: این حرکت شتابان در حوزه ارتقای توان عملیاتی باید ادامه یابد.

وی گفت: مواضع صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات گهربارشان را در روز نیروی هوایی شنیدیم و بدیهی است با نصب العین قرار دادن فرمایشات ایشان، راه عزت و استقلال و قدرت را با تمام وجود ادامه خواهیم داد.

فرمانده نزاجا عنوان کرد: امروز صراط مستقیم ما صراط ولی فقیه است و در این مسیر برای نقش آفرینی به قصد پیروزی تا شهادت عزتمندانه آماده ایم.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش نیز در این مراسم با اشاره به نامه مستقیم خلبانان هوانیروز ارتش به محضر فرمانده معظم کل قوا و اعلام آمادگی برای دفاع از نظام و کشور، حتی با عملیات استشهادی اظهار داشت: فرهنگ حاکم بر هوانیروز فرهنگ حماسه و رشادت و شهادت است و به این فرهنگ افتخار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق بالگردهای سوخت رسان و آتش نشان به پایگاه چهارم هوانیروز

الحاق بالگردهای سوخت رسان و آتش نشان به پایگاه چهارم هوانیروز