مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:502021-02-08ورزشي

هشتمین یادواره شهدای میبد برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد گفت: هشتمین یادواره شهدای شهرستان میبد 23 بهمن ماه سال جاری با رویکرد خدمت رسانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان میبد از تبدیل 52 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان به پایگاه های سلامت در راستای طرح شهید سلیمانی خبر داد و عنوان کرد: با استفاده از این قرارگاه ها در محلات و با همراهی خیرین و گروه های جهادی بیش از 50 هزار بسته معیشتی و حدود 4 هزار بسته بهداشتی در سطح شهرستان میبد توزیع شد.

بهشتی با بیان اینکه تا کنون 100 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند میبدی اهدا شده است، ادامه داد: تا پایان سال و در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان این تعداد به 500 جهیزیه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: حمایت از بیماران خاص با همکاری بهزیستی، حمایت از 200 یتیم، ازدواج 400 زوج جوان با عنوان خانواده اسلامی، همکاری 560 واحد تولیدی شهرستان میبد در بحث شیفت ایثار کارگری، اعطای تسهیلات اشتغال، مسکن، ازدواج و … از جمله اقدامات خدمت رسانی یادواره شهدای شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان میبد اظهار کرد: اهدای خون و پلاسما به نیت شهدای شهرستان، ذبح 100 گوسفند، بازسازی دو خانه محروم، احداث چندین سالن ورزشی و زمین چمن در شهرستان میبد از دیگر برنامه های محرومیت زدایی یادواره شهدای شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین یادواره شهدای میبد برگزار می شود

هشتمین یادواره شهدای میبد برگزار می شود